.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیران در برزخ ماندن و رفتن ؛
برکناری مدیران در شهرستان نکا سرعت گرفت
شمال نیوز: بعد از سفر هیئت‌دولت به مازندران، جابه‌جایی مدیران استانی و شهرستانی در دستور کار قرار گرفت و در شهرستان نکا نیز مدیران را در برزخ ماندن و رفت قرار داده است.

شمال نیوز: بعد از سفر هیئت‌دولت به مازندران، جابه‌جایی مدیران استانی و شهرستانی در دستور کار قرار گرفت و در شهرستان نکا نیز مدیران را در برزخ ماندن و رفت قرار داده است.

به گزارش شمال نیوز، هم‌زمان با آغازین روزهای ماه محرم و در فاصله دو هفته‌ای دو مسئول (بخشدار مرکزی نکا و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا) در این شهرستان تغییر کردند تا کارکنان بخشداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا، آغاز محرم و سال قمری را با مسئول جدید آغاز کنند.

تغییر و تحولات مدیران بعد از سفر ریاست جمهور و هیئت‌دولت تدبیر و امید به استان مازندران با سرعت بیشتری در حال انجام است تا دغدغه حامیان دولت تدبیر و امید مبنی بر پاک‌سازی بدنه دولت از نیروهای دولت قبلی رفع شود و در این راستا شهرستان نکا نیز از این قافله تغییرات عقب نمانده و این روزها تغییرات یکی پس از دیگری در حال انجام است.

ماه محرم هم مانع از انجام تغییرات در نکا نشد و زمانی که همه برای یک عزاداری مناسب برای سرور و سالار شهیدان آماده می‌شدند در یک اقدام ناگهانی، رضا جلالیان، بخشدار مرکزی نکا عزل و عقیل محمودی‌سفیدکوهی به‌عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی نکا معرفی شد.

با وجود اینکه طی دو هفته گذشته در شهرستان نکا شاهد تغییر ناگهانی و بدون اطلاع بخشدار مرکزی بودیم و امروز دوشنبه چهارم آبا‌ن‌ماه هم تغییر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا کلید خورده است، خبرهایی نیز حاکی از تغییر و تحول در برخی دیگر از مدیران شهرستان نکا به گوش می‌رسد، اما تاکنون خبر موثقی مبنی بر انجام این تغییرات اعلام نشده است.

با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و انتخاب ربیع‌فلاح به‌عنوان استاندار مازندران، وی از سوی حامیان افراطی دولت و طیف‌های سهم‎خواه به‎اصطلاح سیاسی قرار گرفت و هر روز فشار بر تغییر فرمانداران و مدیران به‌جا مانده از دولت قبل تنگ‌تر شد تا اینکه بعد از سفر هیئت‌دولت به استان مازندران، فرماندار کلاردشت از سمت خود عزل شد و خانه‌تکانی اساسی در استانداری مازندران آغاز شد و به فاصله 10 روز پس از سفر رئیس‌جمهور، ناگهان حسین حسن‌نژاد مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران برکنار و پس از آن تغییرات در استان، شدت گرفت.

فلاح، استاندار مازندران در ادامه تغییر و تحولات خود در استانداری مازندران، روز گذشته یک‌شنبه سوم آبان‌ماه مدیرکل‎های دفتر امور شهری و همچنین اداری استانداری مازندران را نیز تغییر داد و این در حالی است که با شدت گرفتن شایعه استعفای معاون سیاسی‌امنیتی و معاون منابع انسانی استاندار مازندران، این خبر توسط روابط عمومی استانداری مازندران، فقط در حد شایعه خوانده و تکذیب شد.

در شهرستان نکا نیز با وجود اینکه طی دو هفته گذشته شاهد تغییر ناگهانی و بدون اطلاع بخشدار مرکزی بودیم و امروز دوشنبه چهارم آبا‌ن‌ماه هم تغییر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا کلید خورده است، خبرهایی نیز حاکی از تغییر و تحول در برخی دیگر از مدیران شهرستان نکا به گوش می‌رسد، اما تاکنون خبر موثقی مبنی بر انجام این تغییرات، اعلام نشده است.

البته تغییر و تحولات در بین مدیران امری لازم و ضروری است که اگر تغییرات بر مبنای اصل چرخش نخبگان و به‌منظور تحول و پویایی بیشتر و استفاده مطلوب‌تر از همه نیروهای توانمند باشد بر پویایی جامعه و افزایش توانمندی تاثیرگذار است؛ اما بر این باوریم که مدیران در طول مدت خدمت خود باید با اطمینان خاطر به انجام مسئولیت و خدمت بپردازند و ارائه اخبار و اطلاعات نادرست مبنی بر دستور کار بودن عزل مدیری، او را از ادامه کار باز ندارد، کما اینکه در بسیاری از دستگاه‌ها چنین به‌ نظر می‌رسد.

به گزارش فارس، با شروع تغییر و تحولات عظیم در مدیران استانی و شهرستانی، انتظار می‌رود در صورت داشتن رویکردی برای تغییر مدیران فاکتورهایی مدنظر قرار گیرد و نسبت به انتصاب نیروهای بومی، انقلابی، ولایت‌مدار، دست‌پاک و کارآمد و البته بدون حاشیه در سطح مدیران‌کل و مسئولان ارشد شهرستانی همت شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 آبان 1394
فرماندار اومد که اجرا کننده دستور باشه نه تصمیم گیرنده.خدا عاقبت نکا را به خیر کند
پاسخ ها به این نظر
ناشناس 5 آبان 1394
واقعا راست گفتي تا يونسي معاون سياسي هست فر مانداران فقط فرمان در دستشان است وترمز دست .... كلاچ دست .... دنده دست.... ميباشد
حسین 5 آبان 1394
درود براستاندارکه مبارزه میکنه باافراطی وافراطگرایی
نا شناس 5 آبان 1394
باید شایسته سالاری باشه نه رابطه بازی اکثر مردم نکا با انتصاب بخشدار سابق مخالف بودن چون از طریق رابطه مسولیت گرفته بودن
عبداله 5 آبان 1394
هر آمدنی یک رفتنی دارد . یک روزی به جای دیگری آمدند و امروز رفتند فرد دیگری به جایشان انتخاب شد اینکه ناراحتی ندارد اگر قصد خدمت است دیگران هم فرصت خدمت پیدا کنند اینکه دلخوری و ناراحتی ندارد .
نا شناس 5 آبان 1394
این کارها باید اوایل دولت تدبیر و امید انجام میشد نه الان که با وجود و کارهای عناصر قبلی جلوه دولت فعلی را بد کنن الانم اقای استاندار هنوز دیر نشده
ابراهیم 4 آبان 1394
مدیر شبکه بهداشت جابجا نمیشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احمدی 4 آبان 1394
چرا بخشدار؟! باید خود فرماندار را بردارند
نا شناس 5 آبان 1394
مدیر اداره برق یادتون نره
رضا 5 آبان 1394
مدیر آمورش و برورش جابجا نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سیدجلال 5 آبان 1394
چرا در دوره ی احمدی نژاد مسئولین شهرستانها واستاندار ومعاونین انها وفرمانداران شهرستا نها عوض می شدند کسی اعتراض نمیکرد پست ومسئولیت ارث پدری جناح به اصطلاح اصولگرا ها نیست که همیشه درمسند ریاست باشند این چند سالی نشان دادند جز اختلاس ورابطه بازی کار دیگری انجام ندادند اگر پروژهای راشروع به ساخت کردن حتما منفعتی برای انها بوده انجام دادند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.